Με μόλις 10 θερμίδες ανά κουταλιά, η μουστάρδα είναι η πιο ασφαλής επιλογή sauce για να συνοδεύσετε τα σάντουιτς, τα κρύα πιάτα και τις σαλάτες σας για εσάς που προσέχετε τη γραμμή και τη διατροφή σας.

Δείτε λοιπόν πως μπορείτε γρήγορα και εύκολα να φτιάξετε σπιτική μουστάρδα, με πλούσια γεύση, απαλλαγμένη από συντηρητικά, λιπαρά και περιττό αλάτι.

Για 1 φλιτζάνι μουστάρδας θα χρειαστείτε ¼ φλιτζανιού μουστάρδα σε σκόνη, 2 κ.σ σπόρους κίτρινου σιναπιού, ¼ φλιτζανιού νερό, 2 κ.σ λευκό ξίδι, 1 κ.γ αλάτι, ½ κ.γ ζάχαρη

1. Λιώστε τους σπόρους του σιναπιού σε ένα μεταλλικό γουδί.

2. Ανακατέψτε σε ένα μπολ τη σκόνη μουστάρδας με το νερό και στη συνέχεια ρίξτε τους αλεσμένους σπόρους.

3. Προσθέστε το ξύδι, το αλάτι, τη ζάχαρη και ανακατέψτε καλά όλα τα υλικά μαζί.

4. Βάλτε το μίγμα σε ένα γυάλινο αεροστεγές βάζο και αφήστε το για λίγες ώρες στο ψυγείο μέχρι να παγώσει καλά.

Πηγή: myfit.gr

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το tsantiri.gr δεν υιοθετεί καθ' οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.